PREMIO DZBEŃSCY

Witamy!

O premio

UFAJ TYLKO PROFESJONALISTOM


​Premio Opony - Autoserwis zadebiutowało na rynku w 1996 jako grupa zorientowana na rozwijanie działalności w segmencie szeroko pojętego serwisu samochodowego. Dzięki nowocześnie wyposażonym punktom serwisowym oraz wyjątkowemu przeszkoleniu personelu od samego początku stała się profesjonalnym doradcą w kompleksowej tematyce opon, felg oraz pozostałych elementów jezdnych i serwisu mechanicznego. Nadrzędnym celem Premio Opony - Autoserwis jest 100 procentowe zadowolenie klienta. Wszyscy Partnerzy Premio wraz ze swoim personelem zobowiązują się do wyposażania warsztatu w najbardziej nowoczesny sprzęt, utrzymywania stałego, wysokiego poziomu przeszkolenia pracowników, dbałości o optymalną dostępność markowych produktów, w połączeniu z przyjazną obsługą. Zgodnie z tym założeniem sieć Premio ma możliwość zagwarantowania swoim klientom wysokiej jakości serwisu na stałym, niezmiennym poziomie we wszystkich lokalizacjach.

Premio Opony - Autoserwis jest systemem zarządzanym na terenie Europy przez GD Handelssysteme GmbH (GDHS) z siedzibą w Kolonii w Niemczech. Podstawowe założenie powstania sieci Premio to chęć przedstawienia interesującej oferty odpowiadającej potrzebom tej grupy klientów, która jest zainteresowana kompleksowym serwisem samochodowym. Wdrożenie koncepcji Premio na rynku niemieckim, poprzedzone wcześniejszymi spektakularnymi sukcesami sieci Quick Reifendiscount - wiodącej sieci dyskontów branży oponiarskiej - w 1995 po raz kolejny w dobitny sposób podkreśliło dominującą pozycję GDHS jako operatora systemów franchisingowych na rynku niemieckim. GDHS dziś szczyci się ponad 30- letnim doświadczeniem w tej dziedzinie.

Goodyear jest jedną z największych firm produkujących opony na świecie. Zatrudnia około 63 000 osób i wytwarza swoje produkty w 47 zakładach w 21 krajach na całym świecie. Dwa centra innowacji w Akron w Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu starają się opracowywać najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technologii i wydajności w branży.

Kamień węgielny pod systemy sprzedaży zorientowane na potrzeby klienta, do jakich zalicza się Premio Opony - Autoserwis w Polsce, położono w USA, tworząc już w 1956 roku pierwsze sieci handlowe.

Dalsze informacje dotyczące GDHS możecie Państwo znaleźć pod adresem www.gdhs.de